Plugget på G

Idag så började skolan! Mitt jullov var riktigt bra!

I år så firade vi jul -  både i Skåne, Knislinge och i Dalarna - det var trevligt.

Det är förhoppningvis mycket roligt som kommer att hända i år - jag vet inte vad! Men jag har lovat mig själv att jag inte ska plugga sönder mig, utan ha lite kul under gymnasiet också!!!

Så nu när jag har sagt det här offentligt så kan ni som läser det här påminna mig om det här under terminens gång. Fast om jag tänker efter så ska det inte vara så stor risk att jag pluggar för mycket med tanke på alla prov vi har :)

Har lektion snart...ha det gott alla glada!!!


Kommentarer
Postat av: Hulda :D

Ja Jakob, plugga inte ihjal dig! for jag vill att du ska vara i livet nar jag kommer hem :) Lycka till med allt, kram pa dig!

2009-01-17 @ 18:56:11
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0