Total Sloppiness (Vilket kul ord:P )

Torsdag är det idag, eller iaf i två timmar till. Och idag har jag gjort inget..eller jo det har jag men det känns som inget!

Vi började med att se på "Grease" i skolan idag, halva klassen låg typ och som på bänkarna. Ungefär som vi ( eller...inte jag) gjorde sista mötet på livskraft :P
Sen hade vi en jätte slö idrotts lektion, jag och fem andra personer.

Det var nog först ikväll jag gjorde någonting nyttigt, jag lagade mat. Och det var inte vilken mat som helst, det var en sk. festmåltid som jag ska göra i skolan imorgon :) Det gick faktiskt riktigt bra.
Först stekte jag fläskfilén tills den var genomstekt.
När den var genomstekt hade jag i "Creme fraich" ( stavas det så?) som kommer bli sås till sist!
Sen smaksatte jag med soltorkade tomater, oliver, soja och självklart med salt och peppar.
Det puttrade ett tag då jag gjorde färdigt potatisen i ugnen.
Detta blev då jätte gott! Och till efterrätt blev det äppelpaj :D

Imorgon är det en lång dag, börjar med matlagning och slutar med bild. Mellan där har jag massa tråkiga lektioner som gör att dagen går bara segare för varje minut som går :(
Men snart är det skol avslutning och sommarlov :D Bara 21 dagar, 11 timmar och 36 minuter kvar.
Oj nu blev det brottom att skriva om tide ska stämma när jag lägger ut den....

Kommentarer
Postat av: Petter H

Vilken trevligt blogg. Japp snart är det sommarlov och det kommer att vara så skönt! :D

2008-05-23 @ 17:20:57
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0