Torsdag 29/5

Gokväll, idag är det en varm, het och svettig dag. Det är fortfarande över 20 grader varmt. PÅ lördag ska det bli 27 grader varmt,, helt sjukt varmt! 
Idag så har jag bara jobbat med min kniv i slöjden, gjorde det ända från jag började tills klockan var 12 då dt var dags för att äta, pyttipanna, mums....inte!
Sen hade jag bara en idrotts lektion innan jag slutade :)
Sen gick jag hem till johan och jobbade lite med mitt So förhör som jag har imorrn och om jag ska vara ärlig så gjorde vi inte så mycket mer än snacka :P Så det måste jag ta igen nu!  

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Pytt i panna ä gött ju!
Hoppas du får en jätte bra helg och att du kmr på återträffen :)
Kram!

2008-05-30 @ 07:36:30
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Petter H

Trevligt med varmt väder eller hur? Vi har 27 grader varenda dag dock :) och visst är pyttipanna äckligt..

2008-05-30 @ 15:56:54
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0