Tisdag 20/5

Idag är det Tisdag! Jag vaknade sent idag igen, åtta. Jag vet inte varför men av någon anledning så har jag väldigt svårt att komma upp på mornarna. Kan ju kanske bero på att alla säger att jag är natt-människa!
Men iaf så han jag slänga i mig en macka innan jag skyndade mig iväg till skolan. Jag kom fem minuter sent till klassrummet, där fick jag veta att jag skulle gå dirrekt till idrotten där jag skulle hålla mitt styrkepass.
Men inte någ att jag kom försent, utan jag skulle även leta på någon lärare som skulle kunna öppna i datasalen så jag kan skriva ut mitt styrkepass som jag gjort på datorn hemma, men alla var för upptagna för att kunna öppna! Men efter ett tag hittade jag några snälla städerskor som kunde öppna.
Så när allt hade krånglat klart så gick jag till idrotten....men det hade inte krånglat färdigt, jag hade glömt mina byxor! Iaf så fick jag till sist låna ett par.

Till lunch åt jag en inte så god soppa,den smakade mest vatten! 
Jag hade igentligen slutat då, men jag gick ändå tillbaka till skolan för att arbeta med min kniv på träslöjden.
Jag jobbade med den ett tag tills jag tröttnade och åkte hem.
Nu har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem, det har varit mest tråkigt! Ska nog börja med min Engelska uppgift som ska vara färdig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0