Tengo que comer!!!

Denna dag har varit en mycket lång dag!
Det började med att jag försov mig, jag vaknade kl 8 och jag började halv nio. Detta betydde att jag skulle få lov att duscha, hitta gympakläder och äta frukost på en halvtimme.
Jag han faktiskt duscha och leta upp gympakläder innan den var kvart över men i min stress han jag inte äta frukost.
Sedan hade jag träslöjd! Det gick bra ända tills jag hörde min mage kurra och kom på att jag inte hade ätit någon frukost.
Men sedan tillslut när min en timme långa håltimme kom tänkte jag att säkert har några småmynt i jackficka....men i min hunger kommer jag ihåg att jag köppte mig en glass för dom pengarna igår. 
Min nästa lektion var Idrott! Och hungrig som jag är tigger jag några lakrisar av en klasskompis. Det gick  ungefär fem minuter in på idrotten innan jag börjar känna av det igen : / 
Resten av lektionen går ganska snabbt, och nu är det äntligen dags för lunch!
Men jag får ganska snabbt veta att det är fiskbullar till lunch.
Jag som inte gillar fisk i huvudtaget äter endå pga min hunger, blää!!!! 
Efter att ha fått min hunger släckt går jag tillbaka till skolan, ( vi äter på solhem som är ett ålderdomshem ca. 500m där ifrån) Så fort jag kommer in möts jag av en lärare som säger att jag ska göra nationellt prov i matte (muntligt).
Jag som tror att jag gjort alla prov i matte blir välldigt förvånad! Men hur som helst så går jag dit oförberedd, och till min förvåning så lyckas jag ändå ganska bra :D
Men som jag sa så var det en lång dag och jag hade ytterligare Matte, B-språk och Svenska efter lunch!

Jag kommer sedan hem helt utsliten efter ytterligare en slitsam arbetsdag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0