My brain is dead!

Sitter här och kollar ut på de gröna berg och dalar i Dalarna, björkarna har slagit ut helt, tallarna börjar göra kottar och tiden är helt underbar! Grönskan bara blommar ut i form av blommor och gräs i alla dess sorter, sommaren närmar sig verkligen med stormsteg!

Betygen sätts på onsdag och jag har en hel del att göra men det känns ändå som att jag har allt unte kontroll. Engelska, matte, bokresencion, NO, SO, träslöjd och hemkunskap är det jag behöver jobba med nu och ska vara klar med innan onsdag. Även om jag har en hel vecka på mig så känns det som det blir en baggis att hinna färdigt.... nu är klockan 22.14 och jag har precis kommit hem fån Johan där jag skrev det tidigare i inlägget. Vi har jobbat men NO uppsatsen som ska vara inne på torsdag. Vi skrev 9 sidor handskrivet under hela kvällen, det tog tot. 5 timmar ganska exakt. Och nu är jag helt utsliten kan inte tänka på något annat än Gentektnik och DNA : /
Men iaf så gjorde vi att bra arbete! Ska bara renskriva det imorgon innan vi lämnar in det.
Till imorgon ska jag även göra engelska uppsattsen " Abook Ebaut My Self " som jag ska skriva om olika perspektiv i mitt liv! Sen ska jag resten av helgen göra de andra resterna som jag skrev längre upp i inlägget!

Men det är iaf inte lång tid kvar tills vi slutar skolan och får ett långt och välförtjänat sommarlov :P Och nästa fredag så åker vår klass på klassresa till Gottland. Vår klass har hyrt en buss som vi ska åka i hela vägen från Insjön till campingen på Gottland. Vi ska börja åka typ kl 6 på morgonen så att vi inte missar en dag. När vi väl är där så kommer vi besöka Lumelundagrottorna, paddla flotte, besöka Visby och äta finmiddag med klassen på någon restaurang nära campingen. Vi kommer även ha tillgång till cyklar hela tiden vi är på campingen så vi kommer kanske ta någon utflyckt med dem :D
Det kommer verkligen bli jätte kul!

Kommentarer
Postat av: Hulda

Ja, snart sommar lov! *Längtarlängtarlängtar* :D
Lycka till med allt plugg (:

2008-06-02 @ 16:50:20
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0