Mina senaste dagar ( 3-6/5)

Ja, jag hade börjat på det här inlägget redan i söndags men sen så var jag hyfsat trött efter dom tidigare dagar som varit! Då syftar jag på dom efter Valborg för er som undrar då jag sov mellan 5 och 6 timmar från Fredagen till söndagen!
Att jag var så trött ledde även till att jag drack "lite" kaffe!
Och att klunka i sig 7 koppar kaffe på 20 min insåg jag ganska snabbt att det inte skulle hjälpa så mycket mer än att jag fick mycket ont i magen : /
I lördags badade jag även i bäcken uppe i transtrand, jag skulle gissa att det var max tio grader varmt..jag kände inte mina egna tår på 20 minuter. Det var ganska obehagligt!!!

Förutom att lyssna på saga och göra det ovanstående så har jag bla lyssnat på Cristian när han försökte komma på vad tak heter, han fick t.ex fram "Golvet där uppe" ,  "Väggen mittemot golvet", "Grejen med träplankor" och ytterligare ca fyra försök att komma på vad TAK heter  :P Det var rätt kul :D

Jag har även insett vissa saker, t.ex vart jag har mina bästa kompisar och vad jag tror om den gud som kristna tror på! 
Även så har jag börjat med Hinduism idag i skolan Det blir nog ganska intressant!

Jag tänker inte skriva så mycket mer..eller jo jag kom på att jag har haft mattematik nationellt prov idag! Det gick faktiskt förväntansfullt bra :D
Nu tänker jag iaf inte skriva så mycket mer! 
Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Hulda

haha, åh ja det va underbart i Transtrand! :D och tack för allt min broha :) you are crazy dude ;P bada i bäcken, ojojoj..

2008-05-07 @ 21:28:30
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0