Måndag 19/5

Jag vaknade imorse typ klockan 8 av att pappa försökte få någon upp ur sängen. Jag var för frånvarande för att veta vem det var, men jag vaknade till och kom ihåg att jag var ledig idag. Jag somnade snabbt igen och drömde sött ända tills klockan var runt kvart över tolv.
Jag gick upp och lagade mig en stor tallrik havregrynsgröt och kokade ett ägg som jag la på mackan. 
Efter att ha ätit en regäl frukost och fått de krafter jag behöver för denna "krävande" dag, gick jag och klinkade lite på gitarren. Efter att ha gjort det i i någon timma så satt jag mig framför datorn där jag skulle tillbringa större delen av min dag. Jag skrev bla på min idrotts uppgift och spelade lite spel (mest spel)!
Sedan någon gång vid klockan fem åt jag mat igen innan jag skulle iväg till kyrkan och spela med låvsongsteamen. Dagens spelning blev väldigt flummig pga att ca. 75% inte hade sovit så mycket i helgen.
Sen när jag kom hem runt kvart i åtta, drog jag på mig mina nya inlines och spelade lite med min bror. Dock så ramlade jag och slog i min hand rätt regält, så jag inte kunde röra på tummen på typ en halvtimme...det gjorde rätt ont!

Imorgon så är det restdag i skolan, då ska jag holla i mitt styrkepass som jag har förberett idag. Undrar bara hur det ska gå med min hand :/



Här är mina nya inlines ( :
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0