Hömm????

Ja ,då börjar den här veckan också närma sig sitt slut! Va tiden går fort, snart har man gått ut grundskolan och har bara tre härliga år på gymnasiet kvar.
Jag låg idag i diket hemma hos mormor och morfar och funderade på vad det är som driver tiden framåt! För ni vet ju att man brukar säga att tiden rinner iväg när man har roligt, men vad är det som bestämmer vad som är roligt.
För nu i skolan de senaste nio åren så har jag inte tyckt att det har varit speciellt kul att gå i skolan, men ändå känns det som att det var igår man gick i första klass.
Men då funderade jag samtidigt på att om det fanns saker som man tyckte var jobbigt förut, men som man har glömt bort nu så betyder det att det som jag tycker är jobbigt och tråkigt nu kommer jag inte komma ihåg om ett antal år framåt!
Hur fungerar det egentligen? Detta borde ju i såfall betyda att man kan plugga hur mycket som man vill och träna hur mycket man vill utan att man kommer bry sig i framtiden! Eller?


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

ja visst flyger tiden förbi? det är så konstigt det där med tid, antingen harm an för mycket eller för lite. aldrig lagom

2008-05-25 @ 18:31:15
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0