Fredag 10/5

Denna dag har varit jätte fin, solen har varit stekhet och nu börjar blommor :P och träd knoppa ut.
Idag så har jag klippt gräset, åkt lite inlines, lagat mat, solat och gjort en jätte god efterrätt! Jag vet inte vad den heter, men iaf så blandade man ihop typ vetemjöl, margarin, socker, havregryn och ägg. Då blev det en grynig botten som man hade in i ugnen i 15 minuter. Sen la man på glass, bär och en hemmagjord smet av marräng ovan på allt och hade in det 3 minuter till i ugnen.
Det blev jätte gott! Men som jag skrev så komer jag inte ihåg vad det heter : (

Imorgon ska jag på utomhusmöte. Jag blev tillfrågad att spela gitarr, men jag vet inte om jag vågar. Jag har liksom bara spelat gitarr sen jul! Kan typ ingenting : / 
Utom det så har jag ingen aning om vad jag ska göra imorgon, det är lite jobbigt att bara vara hemma och göra ingenting!!!
Men jag vet iaf vad jag ska göra nu...Sova :P
Men men, sov gott alla där ute i stora vida världen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jakob du kan ju visst gitarr, plus att du lärde ju dig mera i Tranis ellerhur? ;)
Hoppas det är nån återträff snart så man får träffa dig :D
Kram på dig

2008-05-11 @ 12:49:03
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Hulda

Hej Broha!
Hoppas du fick en trevlig helg sen iaf :)
Jag vill träffa dig snart, för det kändes som vi inte va nåntingn alls på återträffen :/
Hope to see ya soon! :D
Hade fint :)

2008-05-12 @ 20:25:24
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0