Det snöar! 17/5

Idag vaknade jag av att pappa väckte mig, med suddiga morgonögon kollade jag ut på fönstret som var helt igendimmat. Pappa sa att vi fick gå ut och göra snögubbar,jag trodde han skämta. Men han sa det på ett väldigt ironiskt sätt vilket gjorde så att jag trodde att han skojade, men jag gick och kollade ut genom fönstret och såg att det faktiskt var sant, det snöade!
Nu på kvällen så är det nog 2-3 dm snö, det har verkligen snöat hela dagen. Det är konstigt att tänka sig att det ska snöa när det har varit 25 grader varmt förra veckan : /
Iaf så gillar jag inte det, det ska vara sommar nu!!! 

Kommentarer
Postat av: Hulda

ja USCH! när jag åkte till sthlm så vare ju jättemycket snö hos er, och vi hade en del i mora också.. men men, snart äre sommar bror :)

2008-05-18 @ 15:24:17
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0