18/5

Ja, då var det slut på den här veckan också! Det har varit en lång vecka, hela 7 dagar! Och varje dag har varit lika unik.
Måndag var väl den jobbigaste dagen! Jag antar att jag inte är den enda personen som tycker så. Eftersom då har man precis slappat i två dagar, sovit länge, softat, kollat på TV, liksom bara tagit det lungt. och såå kommer måndagen mitt i allt!

Jag hade tänkt att skriva en liten redovisning för varje dag i veckan, men jag kom på att jag inte orkar göra det! :P
Men jag kan ju istället skriva att jag har sovmorgon imorgon :D Lärarna har någon grej så vi fick en dag ledigt, typ studiedag eller vad dom kallar det! Så jag får sova ut, jätte skönt! :D
Men då är det ju så att jag har massa annat att göra så jag måste gå upp ganska tidigt ändå :(
Jaja, får väl göra bästa saken av det...gå och lägga mig!
Godnatt, mina få men trogna läsare :P

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wow Jakob gick och la sig! Det är inte något som händer ofta inte!
Men ha dig en toppen vecka nu mannen Kram

2008-05-19 @ 09:32:56
URL: http://mattahari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0