Sega jag!

Mm, då sitter man här igen då  och försöker hitta på något att skriva! För det var ju ett tag sedan jag skrev senast så jag tycker att det är dags nu! :P 
Jag orkar inte skriva upp vad som har hänt hela veckan, för det har varit en grymt lång vecka!

Funderar på om jag ska åka och lira lite innebande senare idag, vet inte om jag orkar men det hade varit kul! Annars går jag nog bara ner och gymmar i källaren! : /
Hade sagt till mig själv igår att jag skulle vara duktig och städa rummet, bädda rent, läsa läxor, klippa gräset och massa andra saker men jag har inte gjort en enda. Om jag tänker efter hur mycket läxor jag har gjort senaste veckorna så vet jag inte hur jag ska palla i tre år!
Jaja, nu ska jag inte skriva mer för det är dags att göra lite nyttigt.

Ha det gött, Krams!  

Kommentarer
Postat av: Hulda :)

It's always nice to see what you are up too, keep the blog alive :)

Hugs!

2008-09-24 @ 03:56:46
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0