Är det fredag varje vecka?

Softich, fredag denna vecka också :O
Värsta Najs ju!
Ikväll ska jag iväg och spela bowling, det var ett tag sedan jag spelade! Det var någon gång efter jul tror jag :/
Den här veckan har varit riktigt lugn, för både onsdag torsdag OCH idag slutade jag innan kl. 12 så det kännsa som att jag inte har varit i skolan någon gång...MEN observera det har jag!!!!...Liksom bara för att vara på säkra sidan!

Jag har haft Samhällskunskapsprov vilket gick över förväntningarna. Men jag fick tillbaka mitt matteprov också men det var väl kanske inte lika bra, jag vet inte men det var ganska illa faktiskt.
På söndag så är det min första match att döma i falun! Det ska bli riktigt kul :D Det är en J18 match mellan Falun och Hofors.
Nix nu ska jag ladda inför bowlingen och ringa lite samtal!
Tjinixen!!!!

Kommentarer
Postat av: Hulda in tha school right now :D

Good luck with the game :D

I miss you my dear friend, BIgHug!

2008-09-29 @ 17:04:30
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0