Snichel utan z

I helgen så var jag till  hur öde kan det inte bli) och var på en domarcamp. Den som jag varit dom 2 senaste vecksan -förkyld - så vågade jag inte vara med, värsta tråkigt!!!! 
Men det är sådant man får ta. Iaf ¨å var det mycket lärorikt även fast jag inte kunde göra något fysiskt! Men idag så var jag på min första idrottslektion :)

På tisdag är det spanskaprov och jag är jättnervös, för i grundskoan fick jag nästan underkänt och nu vet jag inte om jag kommer att klara det, det är ändå kurs tre!Min lärare i grundskolan sa att det skulle gå fint, men vad vet han om det, han fick sparken efter att han hade haft oss!
Men jag får väl hoppas att Berntgubben har rätt! /:
Men inte nog med det jag har Sammhällskunskap jag ska ta igen, matte som jag måste fatta och labbrapport jag ska skriva tills imorgon.
Det bådar inte speciellt gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berndt är en pålitlig man jakob ;) du kan vara lugn! haha

2008-10-15 @ 22:52:19
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0