Astonished by myself

Igår var jag och handlade kläder med min syster, fick lov at gå ifrån min sista lektion för att hinna med bussen man det var det värt. Vi läser ändå bara någon tråkig bok på Sv, den heter typ "MVG i allt" och hela boken är typ hjärntvättning för att man ska kunna få höga betyg :/Men iaf så köppte jag två knickers två t-skirtar och två skor. Ett par av skorna var ett par converse :D Eller ja dom är till temafesten, men ändå...jag trodde aldrig att jag skulle köpa ett par converse skor!

Idag hade vi rodd, hade sovmorgon tills när klockan var runt åtta då jag gjorde mig i ordning. Men jag missade bussen och tog cykeln och cyklade in till Leksands. Jag han faktiskt i tid :)


Det här är en sådan kyrkbåt som vi ror i för er som inte vet. Det gick inte så bra men det var kul iaf! Sen när det var slut så cyklade3 jag hem igen för att börja packa tills imorgon då jag åker till Gottland med klassen. Men vi åker imorgon kl 05.00 :/ Lite tidigt kanske !
Så nu bör jag gå och pack färdigt så jag orkar upp imorgon, Godnatt. 


Kommentarer
Postat av: johanna :)

coolt med converse! så den där boken är inte bra? jag funderar på att läsa den.

2008-06-05 @ 22:11:20
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/
Postat av: Hulda

Härligt Härligt :) Hoppas du får en superduper klass resa, du verkar ha en bra klass :) och coolt att ni åker tidigare än oss ^^ vi åkte 6.23 :P

2008-06-05 @ 23:11:49
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0