Några förslag?

Idag så är det Måndag (den dagen som kommer efter söndag). Just nu så sitter jag i vardagsrummet med min laptop och fundrar på vad jag ska skriva om! Jag hatar det här när man sätter sig ner för en gång skull för att lägga lite tid på att skriva i bloggen, så vet man inte vad man ska skriva om. Till slut så blir det bara något ihopslängt som inte ens är kul att läsa :/ Är det någon som känner som mig?
Eller jag kanske bara är den enda!

Jag hade sovmorgon till 10.40 i morse, vilket var väldigt skönt med tanke på allt skrivande på min engelska uppsatts jag har lagt ner under helgen. 
Igår var jag och handlade kostym till skolavslutningen :) Funderar bara nu på om jag ska ha slips eller inte. Och också vilken färg som i så fall passa bäst till min skjorta. Någon som har något förslag? Eller det kanske ska vara något mönster på slipsen, randig, prickig, rutig????

   

Kommentarer
Postat av: Hulda

Jo bloggandet kan vara lite jobbigt ibland, I totally agree.. MEn du, om du har tänkt att ha slips så är mitt förslag att efersom din skjorta är randig så ska slipsen inte ha något mönster utan vara enfärgad :) vilken färg vet ja inte, men kanske vit? det skulle matcha bra iaf.. men det tycker jag du ska bestämma :)
Hade så bra o njut av solen :D
(jag bilr väldigt frestad av dina jordgubbar..) ^^

2008-06-02 @ 16:56:31
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: johanna :)

ja, sen när man väl skriver nåt så blir det inte särskilt bra. men du ha lungt den godaste blogg designen. gör som hulda säger, det låter bra vad gäller kläderna ;)

2008-06-02 @ 22:06:28
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0