Ohlssons Återuppfödningskaka

Det är en sak jag skulle vilja förtälja till fölket i världen som har hört nyheten, men även för ni som icke har hört nyheten.Det är nyheten  att jag har tyckt att min mobil var lite lortig så jag tvättade den i tvättmaskinen, men jag insåg ganska snabbt att mobilen inte fungera lite vad som man skulle göra för att den skulle fungera igen.
Så jag gjorde kaka av mobilen tills den funka igen. 
Och som alla andra kakor så har även denna kaka ett recept. 
Så ta för er och njut, det är gott och det fungerar, vassego! 

Recept Återuppfödningskaka av Mobiler

2 kg    Ojande
50 ml  Isärplockande
1 Ton  Desperat blåsande
2 kg    Ugn
1st       Stekspade
3 Ton  Vändande

1.Börja med att oja för tillslut kunna förstå att mobilen är trasig
2.Sedan i en hastighet av ca. tvåhundra plockar du isär                                      
mobilen för att komma åt överallt med det desperata                        
blåsandet som du efter ettt tag kommer att inse att det inte                      
kommer fungera                                                              
3.Sätt sedan delarna i ugnen på 40 grader med en stekspade i öppningen                                            
för att inte till låta värmen stanna kvar.
( OBS det går inte att göra det i 
mikråvågs ugnen för då får man bara se ett fyverkeri och ett brinnande hus,
ingen torr mobil)!

4.Efter ca. 10 min tar du ut mobilen som nu har fått en fin brun solbränd färg  
och lägger den på ett torrt ställe!
5.Nu ska du använda vändandet, ta 1 ton/ vecka så går det nog bra till slut!
                                                                                  
Ibland kan det inte fungera, den blir iaf ren i tvätten!
Så med dessa sista ord onskar jag lycka till med receptet
och för bästa böjliga kaka se till att inte avvika från
receptet så går det nog bra! :P


Kommentarer
Postat av: johanna :)

haha, ja din mobil kanske är lite som en jesus mobil, den uppstår ;) jag hade också en sån mobil förut :P

2008-08-02 @ 16:37:04
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/
Postat av: johanna :)

svar: ja jag satt i fönstret på donken! haha, men va synd att du inte han säga hej :( vi passade på att gå dit under den lediga dagen ;) men vi ses ju på mathildas fest =) kram

2008-08-04 @ 12:17:21
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/
Postat av: Hulda

hahah va bra att det löste sig tillslut :D

Jakoooob, på måndag träffas vi tillslut :DDDDDDDD

massakram

2008-08-09 @ 10:25:35
URL: http://thepinkbird.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, den var rolig den pöjschen! :P

kanske ska testa..

2008-09-02 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0