Utkast: Ja när ...

Ja när jag kollar tillbaka på mina innlägg så ser jag att jag inte har skrivit så speciellt mycket den här sommaren! Närmare sagt så har jag skrivit med jämna mellanrum en gång per vecka :P
Ibland så önskar man att man inte är så lat som man egentligen är!
Men men, det är förhoppningsvis mänskligt.
I söndag var jag på min första Us, och idag fick jag min första match i hockeyn. Och i förrgår kunde jag tillslut fixa kläder till mitt domarställ...pust!
Nästa måndag är det äntligen dags att börja gymnasiet, har verkligen sett fram emot att lämna Insjöns unkna skola efter 10 år!!!
Det käns som att äntligen så kommer det att bli roligare att gå till skolan, dels så blir det något som jag tycker är mer intresant på lektionerna. Plus att det blir en helt annan miljö än när man går på en skola som har dagisbarn :D Men jag ser iaf fram emot det!

Men nu ska jag kolla om jag hittar någon studieplan eller schema eller dyligt...så kram och godnatts!

Kommentarer
Postat av: johanna :)

va härligt att du ser fram emot gymnasiet! :D vad är det du ska gå?

2008-08-22 @ 06:31:57
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se/
Postat av: Hulda

Kram and g'night broder, lycka till i leksand :)

2008-08-24 @ 07:13:17
URL: http://thepinkbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0